Godisarmbandet

Här om veckan när jag satt och fördrev tiden med hjälp av världens bästa FB-grupp så snubblade jag in på Pastill, mer specifikt på det här inlägget och genast så visste jag vad jag skulle göra med några av rörpärlorna som jag har här hemma.

Så jag följde instruktionerna på Craft and creativity och resultatet blev dettaBild

Efter lite funderande så kom jag fram till att alla mina pärlor i nyanser av åttiotalspasteller skulle göra sig utmärkt som ett armband och så här blev det.

Bild

Förresten, det är svårt att få snygga bilder med en liten kompaktkamera. Nu har jag äntligen fått en till anledning för att köpa en digital systemkamera. (Den första anledningen var helt enkelt att jag vill ha en.)

3 reaktioner på ”Godisarmbandet

Kommentera

